środa, 21 października 2015

Co ze mnie zostało - od dziś w sprzedaży!

Od dziś w księgarniach możecie szukać nowej pozycji wydawnictwa Papierowy Księżyc - "Co ze mnie zostało". Książka otwiera nowy cykl zatytułowany "Kroniki Hybrydy". Zapraszamy do oglądania filmowej zapowiedzi - z pewnością was zaintryguje.


"Genialna, rozdzierająca serce i absolutnie niezapomniana. Uwielbiam tę książkę."
Sarah J. Maas, autorka Szklanego tronu


„Co ze mnie zostało” to debiutancka powieść amerykańskiej autorki Kat Zhang, która zdobędzie serca wszystkich wrażliwych czytelników.

To pełna emocji, nietuzinkowa opowieść osadzona w alternatywnej rzeczywistości, w której walka o życie, miłość oraz marzenia splata się z odkrywaniem na nowo samych siebie.

„Co ze mnie zostało” to historia dwóch dusz uwięzionych w jednym ciele, przepiękna historia o miłości, odwadze i walce o przetrwanie. To bolesna opowieść mówiąca o tym, aby nigdy się nie poddawać i walczyć o to, co jest dla nas najważniejsze.

***

Wyobraźcie sobie, że macie dwa umysły dzielące jedno ciało. Wy i wasze drugie ja jesteście sobie bliżsi niż bliźnięta, jesteście czymś więcej niż przyjaciółmi. Znacie się od zawsze.

Potem wyobraźcie sobie, że wszyscy nienawidzą i boją się ludzi takich jak wy. Że rząd waszego kraju chce was wytropić i wyrwać waszą drugą duszę, oddzielając od osoby, którą kochacie najbardziej na świecie.

A teraz poznajcie Evę i Addie.


Filmowa zapowiedź książki:
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz