czwartek, 24 września 2015

Wyniki konkursu: Chowańce. Tajemnice Korony - magiczny towarzysz

Za nami premiera drugiego tomu serii dla nieco młodszych czytelników opowiadająca o czarodziejach i ich dzielnych zwierzęcych pomocnikach. Mowa oczywiście o "Chowańcach". Przekonajcie się czy to właśnie wasz magiczny pupil wywalczył dla was egzemplarz "Chowańce. Tajemnice Korony".


Miejsce I: Daria Smolarek lat 7
Wielkie brawa dla małej Darii, dziękujemy za przepiękny list i rysunek, widać, że włożyłaś w niego wiele pracy. Życzymy tobie i twojemu chowańcowi wielu magicznych przygód. :)


Magiczny chowaniec Darii: nietoperz Kaja.



Autorka w trakcie pracy. Napisanie listu zajęło jej dwa dni! Jeszcze raz dziękujemy :)


Miejsce II: Karina Wiatr
Przepiękna praca i co ważniejsze niezwykły i wierny chowaniec. Tylko pozazdrościć takiego kota!


Mimo że modrosójka i rzekotka są urocze, to moim podopiecznym może być tylko kociak. Odkąd pamiętam w domu jest kot. Podobno kot nie ma swojej pani a służącą. Nie przeszkadza mi to jednak w dobrych kontaktach z nim. Nie muszę wyobrażać sobie jakie moce posiadałby mój podopieczny - on po prostu je posiada. Wyczuwa kiedy jestem zdenerwowana i przychodzi by ukoić skołatane nerwy. Wie kiedy jestem chora i kładzie się na klatce piersiowej i niczym John Coffey z Zielonej Mili ujawnia swe niezwykłe zdolności uzdrawiające wyciągając ze mnie wszelkie dolegliwości. Zwalnia mnie z ustawiania pułapek na myszy w naszej spiżarni i ten przykry dla mnie a smaczny dla niego obowiązek bierze na siebie. Posiada jeszcze jedną moc - wie jak pozbawić mnie rano śniadania do pracy, zjadając ostatni plasterek szynki na kolację.


Serdecznie gratulujemy zwycięzcom i życzymy powodzenia w kolejnych konkursach! Już teraz zapraszamy do obecnie trwającego "Ender - oblicza świata przyszłości".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz