środa, 20 maja 2015

Wyniki konkursu: Gdy jedno życie to za mało




Dziękujemy wszystkim za cierpliwość i już spieszymy z wynikami konkursu z książką "Między życiem a życiem". Naprawdę długo nie mogliśmy zdecydować czyje prace nagrodzić, ponieważ wszystkie były unikatowe i zasługiwały na wyróżnienie. Decyzja jednak musiała zapaść i tym sposobem prezentujemy wam trzy najciekawsze zgłoszenia i ich autorów! Serdecznie gratulujemy i mamy nadzieję, na dalszą wspólną zabawę przy kolejnych konkursach :)



Miejsce I:  Martyna Głuchowska

Według mnie podwójne życie istnieje tylko wtedy, gdy to pierwsze jest smutne i złe i to jest przyczyna powstania tego drugiego, lepszego i wymarzonego. Gdy zobaczyłam temat konkursu i zadanie, od razu pomyślałam o dwóch życiach, z których jedno jest smutne i złe, a drugie radosne i dobre. Pomyślałam, że muszę tę wizję narysować. I tak o to powstał ten obraz, czyli moja wizja podwójnego życia przedstawiona, jako dwa światy. Z lewej to pierwsze życie, czyli rzeczywistość, z prawej drugie, czyli to wymarzone (nawet światło latarni pada na to lepsze).


Gratulujemy talentu, praca jest naprawdę wspaniała!

Miejsce II: Martyna Zarzycka

Napisałam piosenkę. Słowa, melodia, akordy gitarowe dopracowałam je sama.

"Gdy jedno życie to za mało"


Jeden dzień, jedna noc,
życie mknie, leci czas,
wiem, że pojawi się ktoś,
czy nie ma już nas?


Gdzie dziś jestem, kim chce być?
wpadłam znów w marzeń wir,
cóż mam wybrać, życie pyta,
los za rękę dziś mnie chwyta.

 

Gdybym miała zmieniać czas,
znów wybrałabym nasz świat,
tam gdzie miłość krąży w krwi,
czemu los zabrania mi?

 

Jestem rozdarta między światami,
już nie wiem co mam robić dziś,
posłucham serca, gdzieś między nami,
bo to  w nim odpowiedź tkwi.

 

Dostałam nową szansę,
od życia mały dar,
przyjmę go dziś odważnie,
miłości pięknej czar,

 

Chcę być zawsze szczęśliwa,
lecz szczęścia cenę znam,
tej miłości chwila,
chcę pozostać tam.

 

ref.
Gdy jedno życie to za mało,
ktoś daje wolny wybór mi,
gdy czegoś więcej by się chciało,
za marzeniami swymi iść.

Martyna gdyby kiedyś była taka możliwość, koniecznie chcemy odsłuchać Twojej piosenki ;)

Miejsce III: Kamil Chwedczuk

"Między życiem, a życiem"

O świcie podnosząc głowę
Zaczynam swego życia pierwszą połowę
Toaleta, posiłek, pudełko jedzenia
Garnitur i krawat dla upiększenia

Razem z innymi podążam chodnikiem
By w pracy móc spotkać się z kolejnym ryzykiem
Niemiły klient, szefa humory,
Każdy więc chowa się do swej nory

Mijają godziny, motywacja spada
Jednak uczciwie pracuję, nikt z nikim nie gada
Nastawieni tylko na wyniki, statystyki
Sami podstawiamy sobie wnyki

Jednak gdy magiczna godzina wybija
Cała ta bańka pęka, przemija
Idziemy razem lub w inną stronę
Każdy z nas w domu ma przecież córkę, syna, żonę

Z krwiożerczych potworów stajemy się łagodni
Kochający, wspierający i bardziej swobodni.
Nie patrzymy już sobie na ręce
Teraz po pracy możemy zrobić więcej

Rywal z pracy, wieczorem przyjacielem
Razem przecież możemy zrobić tak wiele
Czasami zdarzy się nam wrócić o świcie
Takie toczymy podwójne życie.

Dziękujemy za przepiękny wiersz, z wszystkich nadesłanych Twój zyskał największe brawa ;)


Jeszcze raz dziękujemy wszystkim za udział w konkursie i zapraszamy do zabawy w kolejnych. Najbliższy startuje jeszcze w tym tygodniu!

Nagrody ufundowało wydawnictwo Dreams.

1 komentarz:

  1. książka dotarła dzisiaj :) w przerwie między egzaminami zabiorę się do czytania :)
    dziękuje za miły prezent :)

    OdpowiedzUsuń