Zapewne każdy z Was słyszał o
grze Minecraft, która zdobyła miliony fanów na całym świecie. Dla wszystkich tych,
którzy pokochali ten trójwymiarowy świat, złożony z dużych przypominających
cegły bloków, dających graczom nieograniczone możliwości tworzenia
najróżniejszych konstrukcji, jak i dla tych, który dopiero zagłębią się do
świata Minecrafta, prezentujemy serię książek związanych z grą. Poniżej
znajdziecie, krótki opis każdego tytułu, a niedługo będziemy dla was ich
recenzje!
Przedstawiamy
serię Przygody w świecie Minecrafta
Przygody w świecie Minecrafta
to seria, adresowana do dzieci w wieku 8-12 lat. Znajdziesz w niej 9 pełnych
wartkiej akcji powieści, zrodzonych w twórczym umyśle Steva DeWintera (znanego
jako S.D. Stuart), przenoszących czytelnika do świata Minecrafta .
Herobrine
powstaje. Przygody w świecie Minecrafta Tom 1
Josh i Andre, dziesięcioletni bracia bliźniacy, używają należącego do
ich ojca sprzętu z laboratorium wirtualnej rzeczywistości. Grają w Minecraft
tak, jakby rzeczywiście znajdowali się w trójwymiarowym świecie brył. Maszyna
jest prototypem, w danym momencie może się nią posługiwać wyłącznie jedna
osoba. Tata chłopców pracuje w laboratorium rządowym. Dzieci, mając dostęp do
znajdującego się tam superkomputera, włamują się do chronionego hasłem serwera.
Tego samego, który został osobiście stworzony przez Notcha i zawiera ponoć
jedyną wersję Minecrafta z Herobrinem aktywnie działającym w programie. Odkrywają
tam coś, czego się nikt nie spodziewał…
Portal.
Droga bez powrotu. Przygody w świecie Minecrafta Tom 2
Akcja książki rozpoczyna się w momencie, w którym otwierająca serię
powieść Herobrine powstaje się kończy. Josh i Andre są zjednoczeni, w
najbardziej niezwykły sposób, i przygotowują się do wkroczenia w świat
Minecrafta, zaprojektowany na wzór prawdziwego świata. Ich cel? Powstrzymać
Herobrine'a, zanim ten, w drodze do podboju naszego świata, podbije
rzeczywistość Minecrafta.
Dzień
Creeperów. Przygody w świecie Minecrafta Tom 3
Josh, Andre i Suzy przemierzają niedostępny dla innych graczy świat
Minecrafta, zamieszkany przez inteligentne, samodzielnie rozwijające się moby.
Poszukują Herobrine’a, który przebywa tam już od ponad stu lat (czasu gry) i w
każdej chwili może przejąć kontrolę nad całym Internetem. Docierają do
kolejnego miasta i dowiadują się, że jest ono oblężone przez creepery. Starając
się pomóc osadnikom, trójka bohaterów odkrywa straszną prawdę: ataki potworów
są sterowane przez kogoś opętanego żądzą władzy.
Kraina
smoków. Czy to już koniec? Przygody w świecie Minecrafta Tom 4
Josh, Andre i Suzy przemierzają niedostępny dla innych graczy świat
Minecrafta, zamieszkany przez inteligentne, samodzielnie rozwijające się moby.
Poszukują Herobrine’a, który przebywa tam już od ponad stu lat (czasu gry) i w
każdej chwili może przejąć kontrolę nad całym Internetem. W drodze do
Silverrock spotykają smoka i dokonują kolejnego niepokojącego odkrycia...
Mroczna
świątynia. Między lawą a potworami. Przygody w świecie Minecrafta Tom 5
Josh, Andre i Suzy przemierzają niedostępny dla innych graczy świat
Minecrafta, zamieszkanyy przez inteligentne, samodzielnie rozwijające się moby.
Poszukują Herobrine’a, który przebywa tam już od ponad stu lat (czasu gry) i w
każdej chwili może przejąć kontrolę nad całym Internetem. Udaje im się ustalić
miejsce jego pobytu, ale wtedy cała trójka zaczyna mieć naprawdę poważne
kłopoty...Czy trójce dziesięciolatków uda się powstrzymać Herobrine’a przed
podbojem świata Minecrafta? Czy ludzkość stanie przed zagrożeniem ze strony
jednego z najpotężniejszych bossów gier wideo, jacy kiedykolwiek zostali
stworzeni?
Nieśmiertelny
zombi. Zdrajczyni. Przygody w świecie Minecrafta Tom 6
Josh, Andre i Suzy przemierzają niedostępny dla innych graczy świat
Minecrafta, zamieszkany przez inteligentne, samodzielnie rozwijające się moby.
Po dramatycznych wydarzeniach w mrocznej świątyni zostają rozdzieleni. Josh i
Andre udają się wraz z Larissą na poszukiwanie Dylana, by wydobyć z niego
informacje o pochodzeniu smoków. Suzy natomiast podróżuje z Herobrine’em.
Niespodziewanie bliźniacy trafiają do miejsca, w którym już wcześniej byli.
Okazuje się, że kryje ono więcej tajemnic, niż mogliby przypuszczać. Czy trójka
dziesięciolatków dokona właściwego wyboru? Czy uda im się powstrzymać wrogą
siłę, która z poziomu świata Minecrafta pragnie zawładnąć naszą
rzeczywistością?
Przeniesione królestwo.
Przygody w świecie Minecrafta Tom 7
Josh,
Andre i Suzy nadal przebywają w niedostępnym dla innych graczy świecie
Minecrafta. Każde z nich ma teraz własne problemy, z którymi musi sobie
poradzić. Suzy ucieka przed ścigającą ją Larissą, przemienioną w zombi. Josh
zostaje uwięziony, a następnie uwolniony - za każdym razem przez osobę, po
której się tego wcale nie spodziewał. Andre natomiast dokonuje zaskakującego
odkrycia...
Zapomniany Restart. Przygody w świecie Minecrafta
Tom 8
Josh,
Andre i Suzy nadal przebywają w niedostępnym dla innych graczy świecie
Minecrafta. Wojna, której zamierzali zapobiec, zbliża się nieuchronnie i będą
musieli wziąć w niej udział. Larissa spotyka się z Walterem, który wyjaśnia
jej, dlaczego sprzymierzył się z Herobrine’em i jakie są ich cele. Tymczasem
Mallory w rozmowie z Andrem twierdzi coś całkiem przeciwnego. Który z nich
kłamie?
Zniszczyć Withera. Przygody w świecie Minecrafta
Tom 9
W ostatnim tomie pierwszej serii Przygód w świecie
Minecrafta wszyscy bohaterowie - zarówno Josh, Andre i Suzy, jak i postacie
wygenerowane komputerowo - muszą podjąć jakieś decyzje. Do czego to doprowadzi?
Czy istnieje sposób na ocalenie zagrożonych światów? Czy dowiemy się, jak
zniszczyć Withera?
Zachęcamy również do sięgnięcia po inne książki, związane z grą Minecraft
CUBEWORLD. Opowieści z Minecrafta 1
Bestsellerowa
powieść, której akcja rozgrywa się w dwóch światach - tym rzeczywistym i w
Cubeworldzie - tylko z pozoru jest zbeletryzowną instrukcją obsługi Minecrafta.
Tylko z pozoru i jedynie na początku. Nawet jeśli nie jesteś graczem, wir
zdarzeń wciągnie Cię i wyrzuci na brzeg Kresu, skąd nie ma powrotu. A może
jest?
Karl Olsberg jest autorem 10 innych
książek z dziedziny fan fiction, posiada doktorat ze sztucznej inteligencji i
pracuje jako konsultant e-commerce oraz trener. Jest twórcą gier komputerowych
i założycielem trzech firm typu start-up. Książka
polecana dla młodzieży od 12 roku życia i wszystkich fanów Minecrafta,
niezależnie od wieku.
POWRÓT DO CUBEWORLDU. Opowieści z Minecrafta
Akcja drugiego tomu bestsellerowych Opowieści z Minecrafta rozgrywa się w dwóch światach. Który z nich jest fałszywy? Co jest prawdą, a co manipulacją? Marco szuka swojego miejsca w świecie i wbrew wszelkim przeciwnościom losu walczy o siebie i Amely. Jest przekonany, że wciąż grozi jej niebezpieczeństwo. Nie wiedząc, gdzie szukać ratunku decyduje się na powrót do Cubeworldu, który wydaje mu się bardziej realny niż klinika doktora Johansona.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz