poniedziałek, 2 maja 2016

Wyniki konkursu: Świętujemy Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich

     Za nami kolejny konkurs. Dziękujemy wszystkim za udział i serdecznie gratulujemy zwycięzcom. Wybór był naprawdę trudny, gdyż nadesłaliście mnóstwo odpowiedzi, za co serdecznie dziękujemy. Życzymy Wam miłej lektury!


Serdecznie gratulujemy pani Renacie Ługiewicz i Sandrze Winiarskiej. Poniżej prezentujemy zwycięskie prace, wraz z przypisanymi nagrodami.

Renata Ługiewicz (Wańko z Lisowa)

Czytam książki, ponieważ są bramą do innego świata,
światłem rozpraszającym szarość tunelu codzienności.
Zatracam się całą duszą w ich niepowtarzalnej magi,
uparcie błądzę w labiryncie tajemniczych zdarzeń.
Ściskam wilgotne chusteczki,łapię milczący oddech,
gdy bohaterowie, gubią się w życiowej czcionce niemocy.
Przekładam szorstkie kartki i czuję emocjonalny chłód,
Smutek, że to już koniec, a dusza prosi o jeszcze jeden łyk.
Uzależniona od historii ludzkich, niewypowiedzianych słów,
Zagłębiam się co noc w ich treści zaspokajając swój głód.

Sandra Winiarska (Dziewczyna o kruchym sercu)
Czytam książki, ponieważ to kocham! Jest całe mnóstwo powodów, dla których czytam. Dobra książka sprawi, że czujesz każdy zapach, każdy smak, nawet wiatr we włosach. Od dobrej książki nie możesz się oderwać, z dobrą książką tracisz poczucie czasu, dobra książka zabiera Cię w podróż, dobra książka odrywa Cię od rzeczywistości. Dobra książka dostarcza Ci adrenaliny, dobra książka rozrywa cię na kawałki, skłania do przemyśleń.
Nic tak nie koi skołatanych nerwów jak wieczór z książką i słodką herbatą. Czytanie odpręża, relaksuje, wycisza. Pozwala nacieszyć się chwilą! Pobudza wyobraźnię, kształtuje charakter, rozbudowuje słownictwo. Dzięki czytaniu można żyć podwójnie – przeżywać niesamowite przygody, zwiedzać odległe, egzotyczne kraje, poznawać obcą kulturę oraz spełniać marzenia!
Czytam książki, bo dostarczają mnóstwo pomysłów. W tym świecie nie ma barier. Rozbudowuje to kreatywność człowieka.
Czytanie pomaga również w radzeniu sobie w życiu. Czerpiąc z doświadczenia bohaterów, nabieramy mądrości życiowej, i potrafimy świetnie sobie poradzić z wieloma problemami.
Z czytania książek można mieć naprawdę wiele korzyści, czytanie m.in. poprawia naszą pamięć, uczy myśleć w sposób analityczny, poprawia nastrój, podnosi samoocenę… Uwielbiam czytać. Myślę, że dzięki temu jestem odważniejsza, łatwo przychodzi mi nawiązywanie kontaktów, potrafię wypowiedzieć się na różne tematy. Bardzo się cieszę, że odnalazłam w swoim życiu taką pasję, która niewątpliwie pomaga mi w życiu. Właśnie dzięki książkom poznałam wielu ciekawych ludzi, którzy tak jak ja – kochają czytać! Czytanie obudziło we mnie też taką chęć rozwoju. I tak naprawdę biorę udział w takich konkursach, bo bardzo pomaga mi to doskonalenie wypowiadania się. Mimo, że zawsze byłam leniem, teraz chce mi się działać! Dlatego stawiam sobie koleje cele i stwierdzam, że książki dają kopa, są świetnym motywatorem.
Więc w skrócie :
Czytam książki, ponieważ pozwalają mi lepiej żyć. :)

Jeszcze raz gratulujemy i prosimy o kontakt z redakcją poprzez wiadomość prywatną na FB lub mailowo: redakcjakztk@gmail.com.


Organizatorem tych wspaniałych nagród jest wydawnictwo Zysk i S-Ka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz