środa, 16 marca 2016

Konkurs: Lux Aeterna. Wieczne światło

     Zapraszamy do udziału w kolejnym urodzinowym konkursie! Tym razem do wygrania jest kolejna książka objęta naszym patronatem - "Lux Aeterna. Wieczne światło". Co trzeba zrobić by wygrać? Wystarczy puścić wodze wyobraźni i odpowiedzieć na jedno pytanie. Dwie najciekawsze prace nagrodzimy egzemplarzami książki.


Nagrody: dwa egzemplarze książki "Lux Aeterna. Wieczne światło" od wydawnictwa Novae Res.

Zadanie konkursowe:
Czym według Ciebie może być Wieczne światło? Forma pracy dowolna, liczymy na waszą kreatywność i życzymy dobrej zabawy!

Termin nadsyłania zgłoszeń: do 28 marca, do północy.

Ogłoszenie wyników:
30 marca.

Odpowiedzi na pytanie konkursowe prosimy wysyłać na adres: redakcjakztk@gmail.com
W tytule maila należy napisać: Konkurs: Lux Aeterna. Wieczne światło

W treści należy podać swoje imię, nazwisko oraz swój adres i numer telefonu, przyspieszy to wysyłkę nagrody w razie ewentualnej wygranej.

Wśród nadesłanych odpowiedzi redakcja KZTK wybierze zwycięskie po zamknięciu konkursu, wyniki zostaną opublikowane 30 marca w aktualnościach na stronie głównej oraz na profilu na FB. Za wysyłkę nagród odpowiada wydawnictwo Novae Res. Wybór Redakcji jest subiektywny i nie podlega dalszej dyskusji. Wysyłając do nas pracę na konkurs, zgadzasz się na jej publikację na łamach KZTK.

1 komentarz:

  1. Wieczne światło? Hmm... dla mnie to coś, co rozświetla moją drogę życiową. To każdy drogowskaz, jaki daje mi życie. To wszyscy ludzie, którzy pojawiają się na mojej drodze i wnoszą wiarę i nadzieję. To moja rodzina, która otacza mnie wsparciem i miłością, to mój chłopak, który daje mi poczucie bezpieczeństwa, moi przyjaciele, którzy podnoszą mnie na duchu.To wszystkie momenty, wszystkie wspomnienia, dzięki którym nabieram doświadczenia. To wszystkie odbyte podróże, nowe znajomości, dzięki którym z uśmiechem patrzę na ten świat. Wieczne światło to moja siła napędowa, która nadaje sens życiu.

    OdpowiedzUsuń