środa, 27 stycznia 2016

Z gitarą przez Antyle - drugie życie muzyka

     Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z kolejną nowością od wydawnictwa Zysk i S-ka. "Z gitarą przez Antyle" to niesamowita podróż muzyka, dziennik jego drugiego życia. Gorąco polecamy fanom zespołu "Big Cyc".

Z gitarą przez Antyle - drugie życie muzykanta

     Podróże przez Antyle z Jackiem Jędrzejakiem – wokalistą i basistą zespołu Big Cyc „ to mój dziennik z podróży. Jak powiedział Andersen: kto podróżuje, ten Z gitarą przez Antyle dwa razy żyje. Oto moje drugie życie, w którym wraz z przyjaciółmi dotarłem do lasów tropikalnych Dominiki, Gwadelupy i Martyniki. Atakowałem szczyt wulkanu Mount Pelée i próbowałem nalewki z węża. Chłonąłem miejscową muzykę i lokalne potrawy, zderzałem się z obcą kulturą i zwyczajami. Odwiedzałem destylarnie rumu, próbowałem żylastego marlina, podziwiałem piękne karaibskie dziewczyny. Dowiedziałem się, gdzie rośnie najniebezpieczniejsza roślina na świecie i jak zostać kreolem mówiącym po rosyjsku. Przede wszystkim wtopiłem się w multikulturowe społeczeństwo, opisałem ich codzienne czynności i zwykłe życie”. Jacek „Dżej Dżej” Jędrzejak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz