sobota, 3 października 2015

Książki Aleksandra Sowy w Empiku

Informujemy, że od 1. października możecie szukać papierowych edycji książek Aleksandra Sowy w Empiku! Pisarz wyszedł naprzeciwko oczekiwaniom czytelników, którym e-booki nie wystarczają i wyżej cenią szelest kartek nad wersję elektroniczną książki. Poniżej przedstawiamy przykładowe tytuły pisarza, których recenzje już niedługo będziecie mogli przeczytać na KZTK.


Poniżej możecie przeczytać co sam autor pisze o wydarzeniu:

Co jakiś czas dostaje wiadomości z mniej więcej podobnej treści: „ Witam, widziałam – em pańską książkę, ale w księgarniach nie można jej kupić, a e-book mnie nie interesuje, bo nie mam czytnika a lektura na monitorze mnie męczy i nie lubię tak czytać”...

I ja mam tak samo! Dlatego umożliwiłem zakup edycji papierowych w miękkiej okładce. Dla wszystkich zainteresowanych takimi wydaniami: dostępne są prawie wszystkie moje książki (bez jednej). Można je zamawiać przez Internet, w kilku księgarniach, z których najbardziej polecam EMPIK. Jest u nich średnio o 20% taniej. Odbierając zamówienie w salonie nie ma kosztów wysyłki. Przy zamówieniu pod adres koszt wysyłki to 6,90 za kuriera. Można płacić przelewem albo przy odbiorze. Realizacja w kilka dni. 

Zamówienia można składać TUTAJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz