poniedziałek, 27 lipca 2015

Rozdawajka jubileuszowa

     KZTK rozwija się dla Was! Za nami już 200 postów, dziękujemy wszystkim, którzy śledzą naszego bloga i zachęcamy do kontynuowania wspólnej przygody. Tym bardziej, że poszerzamy naszą działalność i startujemy z dwoma nowymi kategoriami. Już niedługo będziecie mogli u nas przeczytać nie tylko recenzje książek, mang i komiksów, ale także gier karcianych, planszowych oraz wywiady z autorami.


     To nie koniec niespodzianek, startujemy z naszą pierwszą rozdawajką. Do zgarnięcia jest książka "Taei. Nieznane lądy" od wydawnictwa Novae Res!


By wziąć udział w konkursie wystarczy:
1. Polubić profil KZTK na facebooku
2. W komentarzu pod konkursem odpowiedzieć na pytanie "Jaka jest Twoja ulubiona książka?"
3. Udostępnić post konkursowy na swojej osi czasu.

Zgłoszenia zbieramy do 10 sierpnia, zwycięzca zostanie wyznaczony na drodze lodowania.

3 komentarze:

  1. Moją ulubioną książką są "Pozaświatowcy" Brandona Mulla :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją ulubioną książką jest "Czarny Dom" Stephen King i Peter Straub. Jest to dla mnie powieść bardzo dobra: ciekawa, mroczna, intrygująca, pozwalająca zapoznać się z ciekawymi postaciami i nieźle potrafiąca nakręcić moją wyobraźnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygodę z książką rozpocząłem już w podstawówce, sagą o Wiedźminie - A.Sapkowskiego. Żadna jednak z części nie jest moim numerem jeden. Książka również tego samego autora. Sezon burz, to mój faworyt. Widać w niej prawdziwy talent Sapkowskiego, charakter, poczucie humoru i moc - serdecznie, polecam :)

    OdpowiedzUsuń